Sunday, March 28, 2010

terjah

WOOoo wooooooo lepas kelas ronda punya ronda nak p tengok kawasan perumahan baru terjumpe ini tempat,ladang woo00 terkejut gile bukit jelutong ada ladang rupanya, memang tempat ni agak pendalaman.Jumpe terus teruja nak pegi ambil camera kat rumah,semangat*selamba je p bukak gate masuk.

wooo ini penting untuk bukti,mesti ramai tak bercaya selalu jumpe kucing n anjing sahaja,rupanya ada yang lebih besar merata rata pulak to,ok agak jakon macam tak penah jumpa lembu je








hahaha tengah sibuk bercakap"asal eh tempat ni bau wangi sangat''





ok nak magrib bye bye lembu

Wednesday, March 24, 2010

rtm


























Tuesday, March 23, 2010

shot me down

vrooooooooooooooooooommmmmmmmmm vromm jom meh kakak bawak p class meh,




ok tipu je sebab tak ada lesen, p class jalan kaki sebab hari ini basikal rosak
*pasrah






-masih demam bile nak sembuh niiiiiii

-______________-

Monday, March 22, 2010

SHOW US YOUR RED

lets get ready to become red mood
*o*

Cuaca sekarang tak menentu ,sekejap hujan sekejap panas,dah empat hari demam.Pening gile kepala dah makan ubat terus rase nak tido je assigment pon tak sentuh.Tiga klinik dah pegi semata mata nak dapat 3mc ngehehe.Dengan kat rumah tak ada airnya terpaksa mintak simpati kat jiran jiran sebelah rumah kita orang je yang tak ada air mungkin sebab paip air bocor.Hari ini sakit gigi la pulak satu satu penyakit datang tiap tiap harii eeeeeeee sungguh tak selesa.
;(((((((((((((((((
SHOW US YOUR RED,this is for wendy's
so dress up ,dine in and show us how much red spirit you have!!
yeyyyy yang ini kononnyaa untuk assigment hemm tak taula sesuai ke tak,nak tangkap
gambar yang baru
senyum paksa sebab demam
padahal pegang kertas a4 yang kosang(sebenarnya nak tulis ilove wendy's)
letak caption lebih ok or logo?
yang ini i tangkap
yang ini miza tangkap,ok dia tangkap lebih hebat


-sedih semalam nak pegi hot air balon di putraja terpaksa dcancelkan sebab kereta terbalik ,dah semangat bangun pagi pukul 6 untuk bertolak,tapi malang tidak berbau.Tragis!kereta terbalik berpusing pusing macam dalam cerita tamil,lupe apa tajuk filem to, masa subuh hujan lebat disebabkan itu jalan raya licin
to jason:lain kali berhati hati ingat pesan mak ayah n happy anniversary to youuuuuuuu

ilove what jason say LOOP.lub you