Print

Wednesday, September 29, 2010

Aku seorang nelayan

Selamat pagi! selamat sore!!!
Final sudah dekat sibuk saya dengan kerja kerja sekolah yang bertimbun..Ok malas nak mengarang ini pon curi curi masa.Gambar sebagai seorang nelayan yang tentu anda pernah membaca cerita seorang nelayan yang sedang duduk di tepi pantai bersantai-santai (ok tipu mesti korang tak penah baca)dan lalu didekati oleh pengusaha nelayan di bali entah dari mana, lalu si nelayan ditanya kenapa tidak melaut silap,kenapa termenung?ohh tidak saya hanya teringat masa lalu sahaja,jom ikut mas nelayan mau?, mencari ikan ikan supaya bisa kaya, agar nanti mas bisa kaya duduk santai di tepi pantai kalau sudah kaya dan banyak kapal.(minta maaf ya ini itu hanya angan angan sambil ku berharap buah kelapa jatuh baru la aku sedar aku di dunia yang nyata)
ok bye nak siap kan keje keje sekolah,final project oh final project............

(bgh
DSC_0359
DSC_0345
v
DSC_0360

DSC_0344
DSC_0342
DSC_0361