Wednesday, August 24, 2011

mimpi yang jadi kenyataan

Testing.. testing untuk pertama kalinya.

Raya nak dekat yihaaa..


Sebenarnya tiqa nak cerita. apa benda yang you mimpi,tapi sedar sedar.. laa mimpi je ke?ala.. kan seronok kalau mimpi jadi kenyataan..seronoknya kalau bermain dengan imiginasi kita sendiri kan.Seperti bermain gelongsor atas pelangi,Terbang dengan sekumpulan burung- burung gagak,bermain dengan awan yang seolah olah bantal yang gebu,pacak bendera malaysia berdiri atas bumi seperti dia yang punya.Banyak lagi kalau nak senaraikan semua hajat kita yang tak masuk akal ni.Tapi tipu la kan ,kalau tiqa sorang je pikir macam tu...


Disebabkan alarm kejut suruh bangun sahur .. mimpi pun jadi pelik dan tersekat-sekat macam video bawah ni.(padahal video kualiti hampeh) Mesti korang penah, belum habis mimpi lagi putera raja dah datang tersedar dari buaian mimpi disebabkan oleh alarm sendiri yang annoying orange.. Hahaha kiranya bersambung next episod ke apa.



suara sendiri yang annoying orange.




Meet my new idol .. and my next video will be similar like this.Hee

(kalau jadi si pacak boleh)

kualiti video kita je sama sebenarnya,tapi diri sendiri lagi teruk sebab dia buat video zaman 90 :(

M