Print

Friday, April 06, 2012

Keluarga besar

Disebabkan sudah lama menyepi.. terasa rindu mahu kongsi gambar gambar seperti dulu..


Masa gambar ini ditangkap ketika satu keluarga datang melawat ke china kira kira empat minggu yang lepas. Memang riuh rendah apartment kecilku dengan ahli keluarga sebanyak lapan orang kesemuanya..Nasib tak ada jiran yang datang ketuk pintu dengan perangai mereka.




Di china hanya dibenarkan anak tidak lebih dari dua. Mereka kalau nampak kami jalan ramai ramai mesti berbisik sesama mereka.Hi. Ada satu hari tu mama n papa sibuk dengan hal mereka. Adik yang besar sibuk nak membeli belah. Tinggal si kecil dua orang di rumah. Lepas tiqa balik kelas pagi ,sibuk mereka ajak jalan .Sebab marah kenapa mereka kena tinggal hihi..




foggy day

h

DSC_0445

DSC_0446



Selepas penat berjalan satu uni mereka merunggut nak balik sebab penat. Cuaca ketika ni masih sejuk itu sebab lens tiqa kabur semacam sebab wap ..



DSC_0462



amirah merungut nak balik terus buat muke penat. Disebabkan jalan kaki dari rumah kesini.Mungkin dorang keletihan.




DSC_0432-2



DSC_0613




Masa ini mereka di Chimelong pradise. Tiqa tak dapat pergi disebabkan ada kelas petang. Sedih je tapi dua hari lepas tiqa dah p dengan rakan rakan kelas.Tapi tak sama kalau pergi dengan keluarga kan.. Adik tiqa yang belah kanan masa ni tengah tunggu result SPM . Sempat lagi sehari sebelum tiqa teman dia p shoppping sakan. Esoknya kami di keretapi ondway untuk membeli belah juga.. cikgu emir call tentang result spm. cikgu za (jiran kami) call dari china kata emir dapat straight A .Mama dah nanish2. Tahniah adiku :')








Empat minggu yang lepas mereka disini. Rumah kembali sunyi seperti sediakala..








:(




DSC_0497

Dan sekarang saya kesorangan

DSC_0495