Wednesday, September 01, 2010

demam

Hari pertama:
Bukan sebarang demam,demam bbq . :D Tiba tiba macam teringin sangat nak makan ayam bakaq dan kentang bakar.3 hari berturut turut buat bbq.Haaa.. ini baru nama orang mengidam.Disebabkan hari sudah petang baru nak beli ayam,memang tak sempatla kan nak berbuka.Lepas solat magrib barula bermula aksi membakar ayam di depan rumah, pelawa ''azims siblings'' untuk memeriahkan lagi suasana.Kenyang sangat berbuka tadi makan ayam kfc,lepas magrib makan AYAM lagiiii -_-''

menu:ayam golek,ayam golek berempah,ayam percik madu <---- yang ini tipu
: kerang bakar yang mentah :) ,kentang yang belum cukup empuk dan ayam yang belum cukup di (miranade)lama.Ini semua sebab last minit plan! walauapapon seronok Jom buat lagi!

DSC_0939
DSC_0955
DSC_0962
DSC_0967
DSC_0964


Hari kedua:
menu:steak lamb ,chicken and baked patatoes with extra chess<3 <3 <3
berbuka bersama dengan keluarga tercinta.
DSC_1003
DSC_0999
nm
DSC_1014
DSC_1016
DSC_1006
DSC_1005



Hari ketiga:
kan dah kata kegemaran.Setiap hari kena adaa.Kebanyakan kentang kat bawah ni tiqa yang habiskan,apa sahaja makanan ada kentang mesti sedap. Teeheeeeeee

nak lagi... nak lagi... nak lagi!!!!!

tengok.... macam wedges kan.Nak buat lagilah.Serius boleh gemuk kalau tiap tiap hari macam ni.Makan ini je pon boleh buat saya gembira.
hgj
DSC_1024
DSC_1022
DSC_1013