Print

Saturday, October 09, 2010

alhamdulilah

Yahoo! gembiranya awak ni...
Akhirnye berbaloi jugak kerja yg memenatkan lagi menyakit kan mata serta bontot yang disebabkan duduk terlebih lama dekat dpan laptop merah yang agak lambat untuk loading! sakit hati betol tapi apa pon, PUAS HATI!

Untuk sem Ini(okayy sem akhir), DG05 kena hasilkan animasi 3D sempena GAZA (inspirasi palestine)untuk di masukkan ke Cinemini. Cinemini adalah majlis untuk karya pelajar unisel shah alam.Hanya course art sahaja yang diadakan hanya dua sem sekali.

Nama team yang dipilih adalah funtizm-The Ants.Alhamdulilah kumpulan tiqa dapat masuk ke semi final dan akhir. Rasa gembira lagi terkesima akibat dari pemilihan ini.. heee terima kasih tidak terhingga untuk Encik Mazlan, yang banyak sangat membantu dan bercaya akan ahli kumpulan kami. Walaupun masa itu baru hantar 'story board' animasi belum siap satu apa pon.Encik mazlan bilang kalau you boleh siapkan animasi ini dalam satu minggu mungkin animasi anda akan ditayangkan untuk majlis cinemini nanti.Siapa tak gembira ...Dengan semangatnya kami ahli kumpulan pertama yang hantar.Setiap harilah jugak terpacak pagi pagi buta di unisel,haishhhhhh memang letih tak terkata.Yang paling penting dekan suka konsep kamiii.Yippii....(lompat kegembiraan).

heee sebenarnya ada satu benda yang buat tiqa gembira jugak,okayy itu kena tunggu entry seterusnya.

DSC_0591-2
DSC_0505-2
DSC_0519-2
DSC_0583
Datok Tahir aka ayah Faisal Tahir and Sir Mazlan
DSC_0502-2
DSC_0500-2