Print

Thursday, October 14, 2010

kejutan yang tidak kusangka kan




Pernah ke kau mimpikan kejutan sebegini rupa?ok memang kau tak penah wahai atiqah.Satu hari orang orang disekeliling kau berperangai pelik.Seperti kalau dapat panggilan telefon lari sejauh sebatu dari kau,dan jugak sebelum pergi tuition babai dua kali untuk check kau ok ke tak, padahal nak perhati kau dengar ke tak perbualan mereka.Dalam hati tertanya tanya 'errr kenapa ye mereka'.Disebabkan tak layan perasaan biarkan aja.
Petang kemudian,tengah syok buat assigment. Ada suara berkata jom malam ini kita pergi bbq kawan adik i zharif nama diberi.''Errr apa kena mengena dengan kita,bukan kenal pon" Tak nak tak nak.. Dalam hati berkata'Rasanya tak perlulakan, nak pergi bbq disebabkan budak ini patah kaki.Kononnya nak buat suprise ambil berat segala konon".Selepas segala pujuk rayu..pegi jugak..

setibanya disana.... err yang ini bukan rumah zharif''hati kecil ku berkata' .Apa sebenarnya kita buat disini?mana semua orang? hmmm blur kejap..selangkah demi selangkah ku berjalan(cehhh ayat nak dramatik jeh).
bday atiqah 004
jeng jengg entrance dia tengok tengok.
bday atiqah 009
mataku terus tertumpu dengan lilin yang bercahaya cahaya.Tiba tiba kedengaran lagu hari jadi.Laaa siapa punya birthday la pulak ni, mananya si zharif ni tak muncul muncul dalam hati berkata.Ashik ashik dalam hati je berkata.Akhirnya tiqa cakap' eh birthday siapa????! " atiqahlaa .

hee nasib baik la tak nyanyi happy birthday untuk zharif

DSC_0780
memang tidak dapat ku ungkapkan bagaimana perasaan tiqa masa tu rasa macam mimpi hahaha.Sebab sangatlaaa terkejutt dan hari jadi tiqa yang sebenarnya 21.10.Tidak kusangka sambut awal dua minggu.


bday atiqah 022
birthday siapa sebenarnya iniii??..ehh kenapa baju lain?baju selepas class.Balik rumah ambil adik2 untuk datang meriahkan lagi suasana.
DSC_0774
sangatlah comell dengan lilin dan cupcake.Terima kasih asilah and sis aida untuk handmade cupcakenyaa... dan azimmizamija untuk segalanyaaa.....
DSC_0769
DSC_0773
DSC_0898
DSC_0899
DSC_0906
DSC_0790
DSC_0793

DSC_0803
DSC_0797
DSC_0915



Birthday surprise pertama seumur hidup,yang tidak akan tiqa lupakan :')




Hourglass_Nebula_by_Grogee
hihihiiii walau apa pon belum 20 tahun masih 19 tahun untuk 7 hari


Tidak ketinggalan juga untuk semua warga libra selamat hari jadi