Tuesday, December 14, 2010

bff baru



Kawan baru kami merangkul sahabat baik, kalah bff paris hilton.Gembira adik adik apabila mama beli seekor binatang peliharaan.Ingat senang nak dapat.. mama dah la tak suka binatang berbulu.Pujuk rayu adik bongsu disertai tangisan yang tak henti henti .Mama akur juga. YEAH!!


DSC_0448

Muka bahagia adik adik dapat jadual cuci taik wabbit,nasib taik wabbit boleh jadikan baja.Jimat tak payah beli bekalan baja dah.Ehh sejak bila semua adik sokong campaign i 'lets get green' ni.
:')

DSC_0445

Langkah langkah pertama angkat wabbit tanpa ditendang.Siap bukak youtube cara cara menjaga rabbit. *semangat.. siap dorang train rabbit mereka berenang woooo nak try jugak .


DSC_0441
DSC_0440
DSC_0438

kalau dah bagi keluar dari sangkar.. spiky mesti lari lintang pukang sambil kunyah rumput. tengokkk dia mengelongsorkan badan dia ..ternganga manusia yang sedang perhati.siap berkata wow aksi gimnastik pon boleh buat.


DSC_0318

kekda je yang berani angkat buat masa itu, yang lain angkat semua ganeh ganeh belaka

DSC_0406

DSC_0327DSC_0407 DSC_0413
DSC_0409
DSC_0408
DSC_0326

Nama yang diberi ialah spiky,baru dua bulan..tuan saya beli masa sale Maha.Serius murah ooo mana nak dapat harga sebegini..Kiranya year end sale memang la kan..disebabkan tiqa geram nak omol omol sampai tak tersegaja termake overkan.TERinaikan dekat jambul dia..tapi comot sebab spiky degil tak boleh dok diam.Cepat2 p basuh balik.Sian spiky yang keseorangan tapi......
selang tiga minggu....spiky dapat geng baru,yang merangkul BFF baru.Tiqa dipinggirkan baru tiga minggu dah lupa kawan :(