Tuesday, December 14, 2010

Cerita cinta mereka

selamba badak je taruk cinta love, entah2 masing masing belom bercinta lagi..padahal baru je nak kenal hati budi masing masing .Yang baru berputik dua minggu yang lalu.Dah suruh posing cium segala.Siap paksa pulak to hahaha..kalau tak memang tak boleh dok diam mesti nak bersiar siar satu taman.

DSC_0584

        Mana kau tau mereka bercinta cintun?haa cuba tengok ni,betol tak apa yang tiqa kata tadi...tapi yang bawah ni  semula jadi punya posing tanpa  paksaan macam atas ni.

DSC_0571
Print
Apabila dah dapat keluar dari sangkar,nak meronda ronda pon mesti kena berdua duaan.
DSC_0519

Spiky
Jantan yang kecik dan sangat manja. Setiap kali nak terlelap , akan menyelit yelit bawah badan bella yang gemuk gebu tak padan dengan jantan.
Print

Bella
si sepet yang bawah ini,bella namanya.Kenapa bella?haha tanya mama kenapa.Mata bella yang kuyu layu sepet colour merah bajet vampire waktu malam.

Print
DSC_0602
okayyy sekarang spiky dah boleh geng dengan bella. mata spiky di edit colour purple.Barulah pasangan twilight..

paling geram tengok gambo ni.Cepatlah nak baby wabbit pula

DSC_0568-2

DSC_0597-2

DSC_0622-2
mata bella sepet sampai tak nampak.
Badan mereka sangatlah kotor kalau lepas bagi keluar.Nak p mandikan tapi takot.Buat masa sekarang hanya berani sikat bulu bulu wabbit guna sikat barbie setiap petang.

DSC_0618
p/s penat main kejar kejar.punyalah susah nak tangkap gambar dorang.